Olen õnnistatud


Ma arvasin nõnda, et meri
on alati sinine
ja varjatud kullateri
täis on viimne kui inime.

Et merel sõites tuleb
julgelt tuuli trotsida
ja väsimust võites tuleb
ilmast imesid otsida.

Ma sõudsin, südames õhin,
ümber lained sumasid,
taevarannad ja merepõhi
mulle vastu kumasid.

Sain teada, et meri harva,
õige harva on sinine
ning et tühi ja halli karva
on sageli inime.

Nägin maid ma, mis järvetud, jõetud,
tolm ja põrm, muud ei olegi,
inimlapsi, kes mullast on võetud,
kus kulda polegi.

Kuid ma arvan, et siiski tasub
olla, eksida, ihata,
teada tahta, kus tera asub,
armastada ja vihata

Ning näha, et hallimast hallim
meri vahel on sinine,
ja tunda: on kallimast kallim
kullateraga inime.

"Ma arvasin", Ellen Niit

Tere!

Ma ei suuda endiselt uskuda seda, mis laupäeval toimus. Suurimad tänud ning kniks kõigi ees, kes kohale tulid. Kogutud sai veidi üle 600 euro, kuid minu jaoks jäi kogu rahaline pool tagaplaanile, sest oehh...

Ma sain taaskord taaskord kinnitust kui imeimelised inimesed mu ümber on. Alati toetavad. Alati valmis kaasa lööma. Alati abivalmid.

See kontsert oli mu esimene kogemus ürituse korraldamises. Ma teen suure kummarduse kõigi ees, kes suudavad seda regulaarselt teha. Kõik punktid nõudsid oodatust hoopis rohkem pingutust ja kuna see pole minulik mitte iga detaili viimseni lihvida, siis ka omajagu aega. 

Aga ma poleks iialgi üksi hakkama saanud. 

Esiteks, aitäh emps, issi, õpetaja Riina Gilden ja fotograaf Karolin.

Aitäh esinejad: 
Claudia Järve,
Mirjam Kask,
Getter Tõnstrem,
Janek Ling,
Grete Ansel,
Caroliina Treu,
Reneti Priimägi,
Kristjan Liivapalu,
Karl Kustavson,
Rauno Kovalenko,
Kristofer Gilden,
Jan - Robin Liidemaa,
Kert Koppel,
Kevor Jõgisalu,
Mirabelia Kuurmaan,
Anita Lipu,
Anneli Riisalu,
Marja Järv,
Helju Eliis Nagelmann,
Karolin Palu, 
Kaspar Kirsipuu,
Laura Aruksaar,
Robin Romeo Roost,
Grete Luts,
Jander Selgis,
Carmen Liivapalu,
Villem Mihk,
Kätlin Pehtla,
Markos Eha,
Mari - Ann Liidemaa.

Suur tänu ka Comser OÜ - le, kes aitas õnneloosiga.










Rahvatantsijate tavalised probleemid - vöö tuleb pidevalt ära.




















"Kohvi saab järgmise vaheaja ajal!"




Nummid.










Õnneloos...




...ja peavõit.












Käib "Kikkapuu" tantsimine.






"Ojake"








Ausalt ei nuta.


Aitäh, et olete!



Ma olen õnnistatud suurepäraste inimestega! 💛

Maarja


Maidla, september 2017








Kommentaarid

Populaarsed postitused