Ma jõuan kõigega valmis


Suvi möödus.
Kui jahe tilk
mu kuumale seljale kukkus sügis.

Suvi möödus
kui silmapilk.
Tuul keerutab lehti ja prügi.

Oktoober, mu külmasilmne tädi,
koob jälle kirendavat sukka.
Lillelõhnad ja linnulaul

üheskoos lähevad hukka.

"Sügisene" Andres Ehin

Tere!

Et see blogi siin päris välja ei sureks, pean tegema mõningaid postitusi ka otselt mitte vahetusaastast. Seega otsustasin iga kuu paari rida enda elust kirjutada. Alustan.

Pärast kontserti tegelesin ikka nende asjadega nagu tavaliselt koolikuudel: kool, muusikakool, rahvatantsutrenn, kodutööd. Vaikselt täitsin rahvusvahelist faili.

Septembri lõpus käisime perega kauaoodatud Korfu - reisil. Sellest võiks pika kirjandi kirjutada, aga ütlen nii palju, et läheksin iga kell uuesti ja päikesepaistet igatsen meeletult.





Kogu septembri olin kohustusi edasi lükanud, kuid tagasi Eestis olles jõudis kõigi tegemata asjade hulk ning tähtaegade lähedus kohale.

Motivatsioonikiri ülehomme ära saata.

Kolmapäevaks kodukirjand kirjutada.

Rahvusvahelin fail laupäevaks lõpetada.

Stipendiumitaotlus ning video ära saata.

Kõik valmis jõuda ning selle juures ka magada, süüa ja koolis käia.

Mida muud mul üle jääb kui loota ning mõtetele valu anda!

Maarja

Maidla, oktoober 2017


Kommentaarid

Postita kommentaar

Populaarsed postitused