Asjad, mida ma täna ei tee


noored kastanimumad mädanevad mustaks
ja rõõmsalt tabavad meid esimesed raheterad
mis keelel ei sula
tuleb mis tuleb
õhtu kisub end lahti päeva käte vahelt
ja libistab end alla
öö hämarat nõlva mööda

sa õpid ära võõra keele
ja siristad välja oma tunnete tumeda mahla
aga minu lapsepõlve kõrged puud
on kerinud kokku oma kiiged
ja põgenevad mere poole
tulgu mis tuleb

"Tuleb mis tuleb" Kristiina Ehin

Tere!

Lihtsalt. Ilma pikema jututa.

1. Ma ei jäta õppimist poole kümneks õhtul.

2. Ma ei leia vabandusi, et mitte oma toast välja minna.

3. Ma ei söö hommikusöögiks küpsisetorti. Õhtusöögiks juba sõin.

4. Ma ei kahtle selles, et ma olen võimeline üheksa kuu pärast võõrasse riiki, võõraste inimeste juurde elama minema.

5. Ma ei lükka akordioni mängimist aina edasi.

6. Ma ei tõuse hommikul enne üheksat.

7. Ma ei noki inimeste kallal, keda armastan.

8. Ma ei loe raamatuid, mis panevad mõtlema asjadest, mis ma pole ning milleks ma ilmselt ka kunagi ei saa.

9. Ma ei ütle kordagi "mina".

Maarja

Maidla, november 2017


Kommentaarid

Populaarsed postitused