Muffinid ja jutud

Tere!

Mul tuli hirmus küpsetamistuju ja natuke võiks rääkida ka. (Retsept on Nami - Namist mugandatud.)

Vaja läheb: 

  • 125 grammi võid
  • 100 grammi tumedat šokolaadi
  • 80 grammi suhkrut
  • näputäis soola
  • 2 muna
  • 100 grammi jahu
  • 50 grammi kaerahelbeid
  • 1 tl küpsetuspulbrit
  • mõnuga jõhvikaid
Pane võid potti ning lase sel tasasel tulel sulada.

Eile oli esimene advent. 8-9 kuud vahetusaastani. Imelik on. 

Lisa sulanud võile tükkideks murtud šokolaad ning tõsta pott tulel. Sega kuni šokolaad on sulanud.

Rahaga on nagu on. YFU - s oli laupäeval toetajate otsimise töötuba, motivatsiooni sain ja uusi suundi ka. MTÜ YFU Eesti arveldusarve on endiselt Swedbank EE042200221001141378. (Selgitusse: Maarja Austriasse) Igasuguste küsimuste korral võib mulle meili saata - MalluKask@gmail.com.

Pane ahi 180 kraadi peale soojenema. Sega juurde suhkur, sool, lahti klopitud munad ja jõhvikad. Sõelu juurde jahu ning küpsetuspulber. Sega ühtlaseks.

Jaota tainas paberiga voodertatud vormidesse. Küpseta 25 minutit.

Mu vaimsest olukorrast annab märku see, et ma hakkasin viimases kehalise tunnis mingi rumaluse tõttu nutma. Samas pole ma kunagi nii õnnelik olnud kui praegu.

Lase muffinitel 10 - 15 minutit jahtuda ning kata toorjuusaatakreemiga. Peida muffinid enne, kui vend jaole saab.


Rahulikku jõuluaega

Maarja

Maidla, detsember 2017

Kommentaarid

Populaarsed postitused