Lõpud ja kodud


"Schon seit mehrere Tage bin ich wieder in Estland. Zuhause. Zuhause? Was ist das? Ein Haus? Ein Land? Die Familie?
Es ist etwas gemütliches; das gefühl im Herz, das ich nicht erklären kann; das Ort, wo ich bestens schlafen kann; liebe; meine Lieblingspersonen; Estland; Österreich.
In letzten 10 Monaten habe ich alles mögliche erlebt: neue Freunde gefunden, "Oachkatzlschwoaf" sagen gelernt, 5 kilo zugenommen, ein Partymädchen geworden, Schifahren gelernt, mich an Berge gewöhnt, österreichische Volktänze getanzt, die Freistunde im Buffet verbracht, neue Familie bekommen, Mundart geredet, fast Mathe durchgefallen, in die Musikschule gegangen, Österreich kennengelernt, viele Basketball Spiele gesehen, (zu) gut gegessen, mich selbst kennengelernt, Physikunterricht gehasst, die Katzen lieben gelernt, Bücher auf Deutsch gelesen und Schimpwörte auf Ungarisch gelernt.Und das alles bleibt für immer mit mir. Wegen diese Dinge bin ich jetzt wie ich bin. Und ich mag mich.
Danke, meine Lieben, ich vermisse euch unendlich viel und hab euch so lieb!
Bis dann!!"
~ ~ ~
"Juba mitmeid päevi, isegi nädalaid - kuid, olen ma tagasi Eestis. Kodus. Kodus? Mis see on? Üks maja? Riik? Perekond?
See on midagi kodust, hubast; see tunne südames, mida ma lahti seletada ei oska; see koht, kus ma kõige paremini magan; mu lemmikinimesed; Eesti; Austria.
Nende viimase kümne kuu jooksul Austrias kogesin ma kõike võimalikku: leidsin uued sõbrad, õppisin "Oachkatzlschwoaf" ütlema, võtsin 5 kilogrammi juurde, hakkasin peoloomaks, õppisin mägisuusatama, harjusin mägedega ära, tantsisin Austria rahvatantse, veetsin vabu tunde koolikohvikus, sain endale teise perekonna, rääkisin murdes, kukkusin peaaegu matemaatika kursuse läbi, käisin muusikakoolis, reisisin Austrias ringi, käisin paljusid korvpallimänge vaatamas, sõin (liiga) hästi, õppisin end paremini tundma, vihkasin füüsikatunde, õppisin kasse armastama, lugesin saksakeelseid raamatuid ja õppisin mõnd ungarikeelset vandesõna kasutama. See kõik jääb igaveseks minuga. Tänu kõigele kogetule olen nüüd selline nagu olen. Ning ma meeldin endale-
Aitäh, mu kallid, igatsen teid lõputult ja armastan väga!
Järgmise korrani!!"

Järgmise korrani...














Dankeschön. Aitäh. Muchas gracias.

Maarja

Maidla, august 2019










Kommentaarid

Populaarsed postitused